Tuesday 3 January 2012

2012.



Alhamdulillah..
menjangkau hari ke-3 tahun 2012

memanjat rasa syukur ke hadrat ILAHI..
tahun 2012 dimulakan dengan perkara yang baik-baik..
--ikatan suci antara dua hati seorang rakan menjadi satu titik mula tahun ini..
--dan aku antara orang yang berada disisi..
--sebagai pengiring pasangan bahagia itu..
--moga permulaan yang  baik ini smpai ke penghujungnya..
--moga kamu tabah hadapi ranjau hidup ini...

dan aku???
aku???
aku juga begitu...
mengharapkan sesuatu yang terbaik untuk tahun ini...
harap ada sinar itu..
mulakan tahun ini dengan penuh semangat..

sudah kututup semua cerita duka yang begitu menyakitkan aku hadapi sepanjang 2011
ye..
aku harap aku lebih kuat hadapi tahun ini..
dengan cerita2 baru,
cerita2 indah yang bakal aku ciptakan sendiri..
biar mereka2 tidak mengerti..
janji aku bahagia..

terlalu banyak impian yang ingin aku laksanakan..
semua sudah kuaturkan dalam kalendar baru aku...
harap TUHAN merestuinya..
dipermudahkan segalanya..

kepada yang sudi membaca entry nie..
dan juga penyinggah blog aku yang agak huru hara
yang masih sudi membaca tulisan aku yang kadang2 terlalu ikut emosi..
aku mohon kalian doakan ..
Semoga ada sinar baru untuk aku tahun ini..
doakan semoga aku menjadi seorang yang lebih baik disisi PENCIPTAKU..




No comments:

Post a Comment